м. Київ
14.11.2023
Наведена нижче інформація є офіційною пропозицією (Публічною офертою та Публічним договором) від суб’єкта підприємницької діяльності ФОП Щуровська Ірина Олександрівна, яка діє на підставі Виписки з ЄДР юр.осіб, ФОП та ГФ № 2010350000000106480 від 07.01.2022 р. (в подальшому «Виконавець»), укласти цей Договір про надання послуг (в подальшому «Договір», «Публічна оферта») на встановлених Виконавцем умовах з будь-якою фізичною особою, яка виявила такий намір (в подальшому «Замовник»).
Згідно із ст. ст. 633, 641 Цивільного кодексу України умови Публічної оферти та Договору є однаковими для всіх споживачів. Оплата Послуг за реквізитами, що вказані в Договорі, є акцептом даної Публічної оферти, що прирівнюється до укладення Договору на умовах викладених нижче по тексту. Договір вважається укладеним в порядку ст. ст. 638, 642 Цивільного кодексу України. З моменту здійснення Вами (Замовником) дій, спрямованих на отримання Послуг, що передбачені розділом 4 Договору, Ви підтверджуєте, що умови та порядок надання Послуг Вам зрозумілі, Ви їх приймаєте і надаєте повну та безумовну згоду з умовами цієї Публічної оферти без будь-яких виключень та/або обмежень (акцепт).
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
1.1. Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній особі, у відповідності зі ст. 633 Цивільного кодексу України, укласти з ним Публічний договір про надання Послуг на умовах, що викладені у даному Договорі.
1.2. Акцепт – повна й безумовна згода Замовника на укладення даного Договору на умовах, визначених цим Договором.
1.3. Замовник – особа, яка виявила бажання скористатись послугами, які передбачені Публічною офертою, діє в своїх інтересах, або в інтересах Студента. У випадку, коли Замовник діє в інтересах Студента, перший гарантує, що є його законним представником та здійснив необхідні дії, щоб оволодіти повними повноваженнями для представництва останнього. При замовленні Послуг Замовник зобовʼязаний вказати ПІБ Студента, в інтересах якого він діє.
1.4. Студент – неповнолітня особа, в інтересах якої діє Замовник. По тексту використовувати цей термін разом із терміном “Замовник” у тих випадках, де послуги надаються Студенту, в інтересах якого діє Замовник.
1.5. Дедлайн – крайній термін (дата) для надання документів, здійснення дій або виконання завдання Замовником.
1.6. Тарифи (ціна послуг) – платіж, розмір якого встановлюється Виконавцем за надання певного об’єму послуг для Замовника. Об’єм послуг, що включено у той чи інший Тариф вказано на Сайті.
1.7. Сайт – офіційна веб-сторінка Виконавця в мережі Інтернет за посиланням https://admission-academy.com.ua/ , яка є одним з основних джерел інформування Виконавцем Замовників.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. За цим Договором Виконавець зобов’язується відповідно до обраного Тарифу та на підставі оплати від Замовника надати консультації з питань освіти, консультації з питань вибору освітніх напрямів та інших послуг повʼязаних з допоміжною діяльністю у сфері освіти (далі – Послуги), а Замовник зобов’язується оплатити Виконавцеві надані Послуги в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені цим Договором та на Сайті.
3. ПОРЯДОК ТА ПРАВИЛА НАДАННЯ ПОСЛУГ
3.1. Надання Послуг відбувається за допомогою платформ Zoom та/або в телефонному режимі, е-пошти, месенджеру Telegram.
3.2. Обов’язкова умова для надання послуг є сукупність технічних можливостей (вільний доступ до мережі Інтернет та наявність електронного пристрою /комп’ютер/ноутбук/смартфон, який за своїми характеристиками здатний підключатися до мережі Інтернет) та умінь (здатність вільно користуватися електронним пристроєм /комп’ютером, ноутбуком/ та програмним забезпеченням) Замовника/Студента прийняти Послуги в такому форматі.
3.3. До переліку Послуг за Договором може входити, в залежності від обраного Замовником Тарифу Послуг:
– онлайн-консультації в режимі реального часу на платформі Zoom, за допомогою телефонного дзвінка,
– добірка університетів,
– подання заявок,
– матеріали та гайди,
– зворотній зв’язок в месенджері Telegram та/або е-пошті.
Додаткова інформація, що входить у той чи інший Тариф, визначено на Сайті.
3.4. Консультації. Не менш ніж за 24 години, повідомляти Виконавця про бажаний час проведення онлайн-консультації з питань, пов’язаних із обов’язками Виконавця за цим Договором. Онлайн-консультації з приводу вступу, стипендії тощо, проводяться періодичністю не частіше 2-х разів на тиждень тривалістю не більше години. Якщо Замовник/Студент з якихось причин не був присутній на заздалегідь обумовленій консультації, то Виконавець залишає за собою право не проводити дану консультацію повторно. Виконавець залишає за собою право не проводити консультацію, якщо вона була обумовлена менш ніж за 24 години. Так само, якщо кількість консультацій на тиждень перевищує 2.
3.5. Консультація з написання мотиваційного листа та резюме здійснюється 1 раз. Такі консультації мають на увазі під собою усні рекомендації та не мають на увазі під собою написання мотиваційного листа та резюме замість Замовника/Студента (особи, в інтересах якої діє Замовник)
3.6. Консультація щодо документів для подання на візу. Консультація не передбачає запис Замовника/Студента через сайт для отримання візи. Замовник/Студент записується на подання документів самостійно.
3.7. Дата і час консультації може бути перенесена Замовником/Студентом не пізніше, ніж за 24 години до запланованого часу. Таке перенесення може відбуватися лише 1 раз, а наступна бажана дата і час консультації має відбутися протягом 20 календарних днів, з моменту, коли Замовник/Студент повідомив про таке перенесення. Якщо бажаний період перенесення дати і часу для консультації перевищує 20 календарних днів, Виконавець має право відмовитись від надання Послуг, а Замовник втрачає право на повернення коштів та отримання Послуг від Виконавця.
3.8. Добірка університетів під побажання Замовника/Cтудента (особи, в інтересах якої діє Замовник) із посиланнями на спеціальності. Виконавець надсилає перелік Університетів Замовнику/Студенту у форматі PDF. Підбір університетів Замовнику/Студенту робиться лише 1 раз під обумовлені заздалегідь із Замовником/Студентом вимоги, а саме: країна, ступінь вступу (бакалаврат, магістратура, аспірантура), мова навчання, спеціальність та інші побажання Замовника/Студента.
3.9. Подання заявок до обраних Замовником університетів. Університети обумовляються та затверджуються Замовником наперед. Після затвердження Замовником університетів корекція або додавання інших університетів, подача на інші спеціальності неможлива. Про подання заявок в університет Виконавець сповіщає Замовника шляхом надсилання листа повідомлення на електронну пошту Замовника та /або Cтудента (особу, в інтересах якої діє Замовник). Після чого Замовник не може змінювати дані, які погоджені Сторонами. Замовник зобов’язується надати Виконавцю будь-які документи, які потрібні для вступу до конкретного університету до дедлайну подання до Унівеситету (далі по тексту може бути використано – ВНЗ). Якщо Замовник не надає документи у зазначений термін або надає їх у неповному обсязі подання до конкретного ВНЗ після закінчення дедлайну неможливе. В такому випадку Договір вважається припинений з неможливістю висувати претензії в сторону Виконавця та здійснені оплати за Договором не повертаються.
3.10. Зворотній звʼязок в месенджері Telegram та/або е-пошті відбувається з понеділка по суботу з 09:00-21:00 годину.
3.11. Подання документів на стипендію, консультація щодо документів, які потрібно зібрати. Виконавець не несе відповідальності за формат, правильність перекладів наданих документів. Замовник зобов’язується самостійно перевірити будь-які документи, які надаються Виконавцю на наявність орфографічних або інших помилок у документах. Замовник зобов’язується самостійно відредагувати формат документів за вимогами Виконавця для кожної стипендії.
3.12. Інструкції, гайди з подачі на дозвіл на проживання. Інструкції не мають на увазі спільну подачу документів на посвідку на проживання, тільки якщо ця послуга не передбачена Тарифом VIP.
3.13. Якщо в регіоні, де перебуває одна зі Сторін Договору, вмикається сигнал повітряної тривоги під час онлайн-зустрічі (консультації), то кожен має право припинити цю зустріч. У випадку сигналу повітряної тривоги, внаслідок якої Сторона змушена припинити онлайн-зустріч, то така зустріч переноситься тривалістю, яка залишилась до її кінця з моменту сигналу повітряної тривоги. Виконавець додатково повідомляє про дату та час такої онлайн-зустрічі.
4. ПОРЯДОК УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ
4.1. Цей Договір вважається укладеним з моменту сукупного вчинення Замовником наступних дій:
4.1.1. письмового (в т. ч в електронній формі, засобами електронної пошти/соцмереж) повідомлення від Замовника/Студента про бажання скористатися Послугами Виконавця та шляхом передачі персональних даних (в т.ч. конклюдентних діях);
4.1.2. проведення співбесіди із Замовником/Студентом (за необхідності, яку визначає Виконавець);
4.1.3. обрання Тарифу Послуг;
4.1.4. повної оплати Замовником Послуг Виконавця.
4.2. Моментом надання згоди (акцепту) за Договором вважається факт проведення успішної оплати Замовником за обраний Тариф Послуг.
5. ЦІНА ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
5.1. Ціна Послуг визначається на Сайті відповідно до обраного Тарифу.
5.2. Замовник здійснює оплату Послуг Виконавця безготівково, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця, який вказаний у реквізитах до цього Договору. При оплаті Послуг Замовник повинен врахувати вартість послуг банку (комісію), обов’язок оплати якої належить Замовнику.
5.2.1. Оплата Послуг може здійснюватись і за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів.
5.2.2. Оплата Послуг може здійснюватись і шляхом розстрочення платежу на умовах та в порядку, визначених банками-партнерами Виконавця з якими можна ознайомитись за посиланням на Сайті;
5.3. Оплата здійснюється в національній валюті – гривня, у формі повної попередньої оплати не пізніше, ніж за 3 робочих дні до запланованої дати надання Послуг, відповідно до обраного Тарифу.
5.3.1. За попереднім письмовим погодженням із Виконавцем, Замовник може здійснити часткову оплату на наступних умовах:
– 50% від ціни обраного Тарифу, Замовник має оплатити в день бронювання дати та часу для консультації;
– 50% від ціни обраного Тарифу, Замовник має оплатити в день проведення консультації;
За письмовим погодженням із Виконавцем може бути визначено інший алгоритм часткової оплати.
5.4. Сторони домовилися, відповідно до ст. 524 ЦК України можуть визначити грошовий еквівалент зобов’язання в іноземній валюті. Для курсу перерахунку Сторони керуються даними курсу продажу євро в ПриватБанк (у відділеннях), який опублікований на сайті https://privatbank.ua/rates-archive станом на день здійснення оплати.
5.5. Вартість подання документів у конкретний університет оплачується Замовником додатково, згідно з тарифами конкретного ВНЗ та не входить у вартість послуг, що надаються Виконавцем. При укладенні цього Договору, Замовник усвідомлює про додаткові витрати. У випадку, якщо Замовник не здійснює вчасну оплату таких додаткових витрат, Договір вважається припинений з неможливістю висувати претензії в сторону Виконавця щодо виконання ним зобов’язань та сплачені кошти за Договором не повертаються.
5.6. У разі невикористання (або неможливості використання) Замовником або Студентом (особою, в інтересах якої діє Замовник) сплачених Послуг Виконавця, такі Послуги не надаються повторно, не відшкодовуються в грошовому виразі та не перепродаються, не передаються третім особам.
5.7. У випадку, якщо Замовник здійснив часткову оплату за Послуги, без погодження на часткову оплату з боку Виконавця, Виконавець має право відмовитися від надання Послуг та повернути часткову оплату.
5.8. Моментом оплати вважається зарахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
6.1. Виконавець зобов’язаний:
6.1.1. Надати Послуги Замовнику/Студенту відповідно до умов цього Договору.
6.2. Виконавець має право:
6.2.1. Змінити/відкликати Публічну оферту.
6.2.2. Змінювати і доповнювати цей Договір без попереднього узгодження та без переукладання цього Договору із Замовником, забезпечуючи при цьому розміщення змін і доповнень на Сайті.
6.2.3. Змінити ціни на Послуги.
6.2.4. Встановлювати/змінювати обʼєми Тарифів Послуг.
6.2.5. Змінювати дату і час надання Послуг, додавати матеріали, на власний розсуд із повідомленням про такі зміни Замовника, але без переукладання даного Договору.
6.2.6. Надавати Послуги самостійно або із залученням експертів, третіх осіб, кураторів.
6.2.7. Вимагати від Замовника дотримання умов цього Договору.
6.2.8. Відмовити Замовнику в укладенні цього Договору в разі відсутності технічної можливості для надання Замовнику Послуг, які ним запитуються.
6.2.9. Відмовити Замовнику в наданні Послуг за цим Договором у разі порушення Замовником умов цього Договору до моменту усунення ним таких порушень.
6.2.10. Не надавати Послуги або припинити їх надання Замовникові у разі порушення ним вимог, передбачених цим Договором (у тому числі термінів оплати Послуг), а також в інших випадках, встановлених законодавством України.
6.2.11. У разі порушення умов цього Договору достроково розірвати його в будь-який момент без зазначення підстав та без повернення сплачених коштів Замовником.
6.2.12. Утримати (не повертати) кошти за оплачені та невикористані Послуги.
6.2.13. В індивідуальному порядку розглядати заяви про повернення сплачених коштів Замовнику та здійснювати такі повернення. Виконавець приймає таке рішення на власний розсуд та може відмовити у таких заявах та в поверненні коштів. За загальним правилом, кошти не повертаються.
6.2.14. Інформувати Замовника про акції та інші новини, шляхом направлення електронних листів на електронну адресу Замовника.
6.2.15. Публікувати відгуки (текст, скріншоти, відео, результати, фотографії тощо), зворотний зв’язок, що викладений у будь-якій формі Замовником/Студентом, у соціальних мережах, Сайті, рекламних матеріалах без попереднього попередження про це з останнім.
6.2.16. Здійснювати інші права згідно умов цього Договору та чинного законодавства України.
6.3. Замовник/Студент зобов’язаний:
6.3.1. Дотримуватись загальноприйнятих правил поведінки. Утриматись від поведінки, яка принижує честь, гідність, ділову репутацію Виконавця, третіх осіб. Під поширенням відомостей, що принижують честь, гідність, ділову репутацію Виконавця слід розуміти опублікування їх у пресі, передачу по радіо, телебаченню, з використанням інших засобів масової інформації, в тому числі соціальних мережах, викладення в характеристиках, заявах, листах, адресованих іншим особам, повідомлення в публічних виступах, дописах, історіях, в іншому виді контенту, а також в іншій формі невизначеному числу осіб або хоча б одній людині. Поширенням відомостей також є вивішування (демонстрація) в громадських місцях плакатів, лозунгів, інших творів, а так само розповсюдження серед людей листівок, що за своїм змістом або формою ганьблять честь, гідність або ділову репутацію громадянина або організації.
6.3.2. Своєчасно оплачувати Послуги Виконавця на умовах цього Договору.
6.3.3. У разі подання на студентську візу, мати фінансові гарантії від 6000€- 20000€ залежно від країни де особа, в інтересах якої діє Замовник має намір навчатись чи особисто Замовник.
6.3.4. Відповідати на електронні листи від університету/навчального закладу.
6.3.5. Самостійно записуватись на іспити, якщо такі потрібні для вступу.
6.3.6. Здійснювати енролмент, тобто дії, які передбачають остаточне зарахування до університету, за посиланням, яке їм надає університет.
6.3.7. У разі, якщо Студент (особа, в інтересах якої діє Замовник) на момент початку навчання буде молодше 18 років, Замовник зобовʼязаний буде оформити опікунство для особи, в інтересах якої він діє, в іноземній державі. За додаткову оплату Замовник може замовити таку послугу у Виконавця.
6.3.8. Надавати документи у встановлені дедлайни, які необхідні для надання Послуг за цим Договором.
6.3.9. Контролювати зміну та/або оновлення інформації, опублікованої на Сайті.
6.3.10. Нести відповідальність у зв’язку із порушенням положень цього Договору та чинного законодавства.
6.4. Замовник має право:
6.4.1. Обрати Тариф, замовити декілька Послуг.
6.4.2. Змінити оплачений Тариф і перейти з придбаного на інші види з більшою вартістю, за умови доплати різниці у вартості.
6.4.3. Отримати Послуги відповідно до умов цього Договору.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ СПОРІВ
7.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність згідно умов цього Договору та чинного законодавства України.
7.2. Сторони не несуть відповідальності за порушення своїх зобов’язань за цим Договором, якщо воно сталося не з їх вини.
7.3. Сторона вважається невинуватою, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов’язання.
7.4. Виконавець несе відповідальність винятково за обсяг наданих Послуг Замовнику, згідно умов цього Договору. За обсяг знань Замовника відповідальності не несе. Замовник повідомлений про те, що його незгода з думкою Виконавця і змістом Послуги не є підставою для повернення сплачених грошових коштів.
7.5. Виконавець не несе відповідальності за якість інтернет-зв’язку, збій в роботі програмного забезпечення, перебої в постачанні електроенергії тощо.
7.6. У випадку порушення Замовником умов цього Договору, Виконавець не несе відповідальності за своїми зобов’язаннями.
7.7. За порушення строків оплати, передбачених цим Договором, Виконавець має право відмовити в наданні Послуг.
7.8. Суперечки, які виникають між Сторонами цього Договору вирішуються шляхом переговорів, а в разі недосягнення згоди підлягають розгляду у встановленому законодавством порядку.
7.9. У випадку порушення Замовником п.6.3.1. Договору, останній зобов’язаний відшкодувати прямі та непрямі збитки завдані Виконавцю та сплатити штраф у розмірі 100% від ціни Тарифу Послуги.
7.10. У випадку порушення Замовником прав інтелектуальної власності Виконавця, в тому числі у випадку передачі Замовником інформації, матеріалів отриманих під час отримання Послуг з комерційною метою третім особам, Замовник несе таку відповідальність:
– розірвання Договору в односторонньому порядку без повернення внесеної оплати Послуги;
– штраф у розмірі 100% від ціни Тарифу Послуг;
– відшкодування Виконавцю прямих і непрямих збитків, завданих таким порушенням.
8. ФОРС-МАЖОР
8.1. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання зобов’язань згідно цього Договору, якщо це невиконання стало наслідком дій непереборної сили (форс-мажорні обставини), які виникли після укладення цього Договору, в результаті подій, які Сторона не могла передбачити (карантин, пожежа, повінь, землетрус, військові дії, громадські заворушення, дії третіх осіб, перерви в електропостачанні та у роботі комунікацій, які використовуються для надання Послуг тощо), не дозволяючи виконати Сторонам свої зобов’язання (у т.ч. дистанційно або через мережу Інтернет), безпосередньо вплинули на виконання умов Договору та не могли бути усунені розумними діями Сторін.
8.2. Сторона, для якої настали форс-мажорні обставини, зобов’язана протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту їх виникнення повідомити іншу Сторону про настання обставин непереборної сили. Сторона, яка у вказаний строк не повідомила іншу Сторону про настання обставин непереборної сили, позбавляється права посилатись на них.
8.3. Строк виконання зобов’язань продовжується на відповідний період, протягом якого діяли форс-мажорні обставини. Достатнім доказом існування таких обставин є довідка місцевого органу самоврядування або сертифікат Торгово-промислової палати регіону фактичного місцезнаходження відповідної Сторони.
8.4. Виникнення форс-мажорних обставин не є підставою для відмови Замовника від здійснення оплати за Послуги, наданих до їх виникнення та відмови Виконавця від надання Послуг відповідно до проведеної Замовником оплати.
9. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, ПОРЯДОК ЙОГО ЗМІНИ ТА РОЗІРВАННЯ
9.1. Договір набуває чинності з моменту виконання Замовником дій, визначених розділом 4 Договору, у т.ч. з моменту зарахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, визначеного Розділом 11 цього Договору та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
9.2. Виконавець має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір і припинити надання Послуг Замовнику у разі:
– невиконання Замовником своїх обов’язків за цим Договором, в т.ч. у випадку порушення строків оплати, ненадання всіх документів, які необхідні для виконання умов цього договору, недотримання дедлайнів, фінансових гарантій та ін.;
– незадовільної поведінки Замовника, яка суперечить загальноприйнятим нормам в суспільстві та може перешкоджати Виконавцю для надання Послуг;
– поширення недостовірної, неправдивої інформації, інформації, що ганьбить честь, гідність, ділову репутацію Виконавця, третіх осіб, а також інформації, що спонукає і закликає до міжнаціональної, етнічної, расової нетерпимості, ворожнечі, війни, зміни державного устрою країн, інформації, поширення якої заборонено чинним законодавством України та нормами міжнародного права;
– відмови Замовника отримувати Послуги.
Причини, викладені в цьому пункті, не є вичерпними.
9.3. В односторонньому порядку Договір може бути розірваний виключно Виконавцем.
9.4. У випадку розірвання Договору відповідно до п.9.2. Договору, сплачені Замовником платежі не повертаються.
9.5. Цей Договір може бути достроково розірваний за домовленістю Сторін. Залишок коштів, зарахованих до моменту розірвання Договору на банківський рахунок Виконавця, може бути утриманий останнім в розмірі фактично не наданих Послуг. При цьому, це не звільняє Замовника оплатити Послуги, як були надані Виконавцем, але не оплачені першим, у сумі, яка вказана Виконавцем.
9.6. Зміни/доповнення до Договору вносяться Виконавцем та набувають чинності з моменту розміщення на Сайті. Замовник погоджується та приймає зміни/доповнення до Договору безумовно та беззастережно.
9.7. Факт отримання Послуг Замовником підтверджується отриманням Послуг, також листуванням та комунікацією між Сторонами у месенджерах чи за допомогою телефонних дзвінків та/або Актом приймання-передачі наданих Послуг (далі – «Акт»), що підписується Сторонами або їх уповноваженими на це представниками.
9.8. Договір вважається автоматично припиненим (розірваним) у випадках, коли:
· Замовник/ Студент в повному обсязі скористався Послугами Виконавця, за які була внесена оплата;
· Замовник/ Студент не скористався Послугами Виконавця з власної ініціативи. В такому випадку Договір автоматично припиняється через 180 днів, яка відраховується від дати першої консультації.
10. ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ
10.1. Сторони домовилися, що виключні майнові права на об’єкти інтелектуальної власності, які виникли внаслідок надання Виконавцем Послуг та які існували до надання Послуг належать Виконавцю, в т.ч. але не виключно на: гайди, добірки університетів, збірники прикладів тощо.
Всі матеріали, найменування, зображення, знаки для товарів і послуг, які розміщені на Сайті, а також матеріали, що надаються під час надання платних послуг (контент), є об’єктом авторського права, виключні права, на використання якого належать Виконавцю, незалежно від факту реєстрації та території їх дії.
Об’єкти інтелектуальної власності надаються Замовнику виключно для власного некомерційного використання.
10.2. Замовник не має права передавати свої права та обов’язки за цим Договором третій стороні без письмової згоди на те Виконавця. Замовнику надається право на використання Послуг Виконавця за цим Договором виключно у своїй внутрішній діяльності без права їх відчуження або передачі будь-яким способом на користь третіх осіб.
10.3. Виконавець має право в порядку ст.ст.307, 308 Цивільного Кодексу України на те, що Замовник/ Студент може бути знятий Виконавцем на фото-, кіно-, теле-, відеоплівку, електронний пристрій. Отримані фото – та відеоматеріали можуть бути відтворені, публічно показані Виконавцем в рекламних/навчальних цілях. Всі авторські та суміжні права на отримані фото – та відеоматеріали в будь-якому вигляді та на будь-яких носіях належать Виконавцю та не можуть бути використані без його згоди. Акцептуючи цей Договір Замовник надає згоду на використання своїх зображень, відеозаписів публічно. Так само, Замовник надає згоду на використання зображень, відеозаписів на яких зображений Студент, в цілях цього Договору та гарантує, що діє в інтересах Студента та має повноваження в повному обсязі бути законним представником Студента, надаючи таку згоду, шляхом акцепту цього Договору.
10.4. Можлива недійсність однієї або більше умов цього Договору не призводить до недійсності всього Договору або окремих його частин, які залишаються чинними.
10.5. Замовник гарантує, що всі умови цього Договору йому зрозумілі, він погоджується з ними, приймає їх безумовно, беззастережно та в повному обсязі.
10.6. Акцептуючи цей Договір, Замовник гарантує, що володіє необхідним обсягом правоздатності та дієздатності та діє у своїх інтересах. Так само, акцептуючи цей Договір, Замовник гарантує, що володіє необхідним обсягом повноважень, щоб діяти в інтересах Студента. Всі суперечки, які можуть виникнути внаслідок представництва Замовником Студента, Замовник вирішує самостійно так як акцептом він гарантує, що таких не існує на момент укладення Договору та не може існувати в майбутньому.
10.7. Сторони домовились, що достатньою письмовою формою листування між ними є адреси електронної пошти. У випадку, якщо Замовник не вказав актуальну адресу електронної пошти, Виконавець має право використати мессенджер Telegram для листування.
10.8. Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Замовник надає Виконавцеві згоду на обробку та зберігання своїх особистих персональних даних, переданих шляхом замовлення Послуг Виконавця, з метою забезпечення реалізації відносин, що виникли на підставі цього Договору, а також в інших цілях, які не суперечать законодавству України. Обробка персональних даних регламентується вищевказаним Законом, цим Договором та Політикою конфіденційності.
10.9. Вся інформація, пов’язана з виконанням цього Договору, є конфіденційною.
11. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
ФОП Щуровська Ірина Олександрівна
РНОКПП 3659104924
Виписка з ЄДР юридичних осіб, ФОП та громадських формувань № 2010350000000106480 від 07.01.2022 р.
р/р UA503052990000026007046231497 в АТ “ПриватБанк”
Телефон: 099 213 56 16
e-mail: schurovska.irina732@ukr.net